فرمانداری خمینی شهر
خانه
صدور پروانه در خارج از محدوده روستا

صدور پروانه ساختمان:

 روش اجرائی نظارت بر صدور پروانه ساختمانی در خارج از محدوده روستا      (اراضی کشاورزی)                                             



مدارک لازم :

1.    تصویرسند مالکیت

2.    تصویر شناسنامه مالک یا مالکین

3.    حضور کلیه مالکین و یا وکیل قانونی

4.    تصویر وکالتنامه و شناسنامه وکیل در صورت مراجعه وکیل

5.    تصویر گواهی انحصار وراثت در صورت فوت مالک

6.    تکمیل فرم درخواست

7.    پوشه

مراحل گردشکار صدور پروانه ساختمانی

 مراجعه مالک یا وکیل قانونی به واحد فنی جهت تشکیل پرونده ،تکمیل فرم درخواست وثبت درخواست سپس گرفتن نوبت بازدید ، بعد از اینکه بازدید در موعد مقرر انجام گرفت و فرم بازدید توسط مامور تکمیل گردید سپس استعلام لازم از جهاد کشاورزی انجام وپس از دریافت استعلام جهاد دستور نقشه برای تهیه نقشه صادر می گردد، بعد از تهیه نقشه اعلام عوارض برای واحد درآمد و نوسازی صورت می گیرد ، مراجعه مالک به واحد درآمد و نوسازی جهت دریافت فیش سپس مراجعه به بانک بابت پرداخت و بازگشت به واحد درآمد جهت تایید ، مراجعه به واحد فنی برای دریافت نامه های بیمه ، پست ،محضر ، برق و … ، دریافت فرم نظارت از مهندس ناظر و پاسخ نامه های مربوطه و مراجعه مجدد به واحد فنی شهرداری منطقه جهت صدور پروانه ساختمان

 

صدور پایان کار ساختمان

روش اجرائی صدور ،اصلاح و تمدید پروانه ساختمانی و صدور پایان کار   

                                 



 

    مدارک لازم :

1-تصویرسند مالکیت

2-تصویر شناسنامه مالک یا مالکین

3-حضور کلیه مالکین و یا وکیل قانونی

4-تصویر وکالتنامه و شناسنامه وکیل در صورت مراجعه وکیل

5-تصویر گواهی انحصار وراثت در صورت فوت مالک

6-تکمیل فرم درخواست

7-پوشه

مراحل گردشکار صدور پایان کار ساختمان

مراجعه مالک یا وکیل قانونی به واحد فنی شهرداری منطقه جهت ثبت درخواست و دریافت نوبت بازدید ، بعد از انجام بازدید و تکمیل فرم بازدید توسط مامور بازدید ، اعلام عوارض توسط مسئول شهرسازی به واحد درآمد ، مراجعه مالک به واحد درآمد و نوسازی جهت دریافت فیش عوارض سپس مراجعه به بانک و پرداخت قبوض مربوطه وبازگشت به درآمد جهت تایید و دریافت تسویه حساب ، گرفتن تاییدیه مهندس ناظر ، تاییدیه پست ( در صورت داشتن نامه پست ) و مراجعه به واحد فنی جهت صدور پایانکار

 

تفکیک ملک

    مدارک لازم :

1- نامه از اداره ثبت املاک

2- نقشه تفکیکی از دفتر فنی مهندسی

3- تصویر سند مالکیت

4- حضور مالک یا وکیل قانونی

5- تصویر شناسنامه مالک

6- اصل و تصویر وکالتنامه و شناسنامه وکیل در صورت مراجعه وکیل

7- نامه استعلام از جهاد کشاورزی

 مراحل گردشکار:

  مراجعه به دفتر فنی و ثبت درخواست و گرفتن نوبت بازدید ، بعد از تکمیل فرم بازدید توسط مامور بازدید به واحد فنی مراجعه کرد و پساز دریافت استعلام از جهاد کشاورزی  و اعلام عوارض به واحد درآمد صورت می گیرد با مراجعه به واحد درآمد و گرفتی فیش های عوارض به واحد نوسازی رفته و فیش مربوط به نوسازی را دریافت  ، پس از پرداخت فیش در بانک به واحد درآمد بازگشته و پس از تاییدیه درآمد به واحد فنی رفته تا نامه تفکیک همراه با کروکی تفکیک صادر گردد.

 

گواهی تعمیرات / دیوارکشی

مدارک لازم :

1-   تصویر سند

2-   تصویر شناسنامه مالک

3-   کد پستی

4- استعلام از جهاد کشاورزی

 گردشکار :

 ابتدا به دفتر فنی مراجعه کرده و فرم درخواست را تکمیل می کنید بعد از ثبت درخواست در همان واحد برای بازدید ملک نوبت رزرو می کنید ، پس از اینکه بازدید انجام شد و فرم بازدید توسط مامور بازدید تکمیل گردید استعلام از جهاد کشاورزی انجام و توسط مسئول شهرسازی برای شما اعلام عوارض شده به واحد درآمد می روید و فیش های مربوط به عوارض را از واحد درآمد گرفته و به واحد نوسازی رفته فیش های مربوطه را گرفته به بانک مراجعه می کنید و بعد از پرداخ قبوض به واحد درآمد بازگشته تا تاییدیه عوارض شما صادر گردد ، پس از اینکه تسویه حساب واحد درآمد را گرفتید به واحد فنی رفته تا گواهی تعمیرات برای شما صادر گردد

 

صدور مجوز حفاری

مدارک لازم :

 ارائه پروانه ساختمان یا پایان ساخت

نامه ادارات مربوطه

عوارض کسب وپیشه

استعلام از جهاد کشاورزی

  مراحل گردش کار:

     بازدید مأمور بازدید و استعلام از جهاد کشاورزی و سپس مراجعه به واحد درآمد منطقه و دریافت فیش عوارض ( محاسبه براساس متراژ تعیین شده از سوی ادارات مربوطه ) و مراجعه به واحد نوسازی جهت صدور فیش نوسازی سپس برای پرداخت فیش های صادره به بانک مراجعه کرده و مجددا به واحد نوسازی جهت تایید بازگردید سپس برای گرفتن تاییدیه و پاسخ استعلام به اداره درآمد مراجعه نمایند.    

 

عوراض کسب و پیشه

مدارک :

1-  نامه اتحادیه

2-  عکس

3-  تصویر شناسنامه

4-  تصویر اجاره نامه و یا وکالت

5-  کدپستی

6-  نام مغازه

7-  پوشه

 مراحل کار:

 ، مراجعه به واحد فنی برای دریافت نوبت بازید ، بعد از بازدید و تکمیل فرم بازدید مجددا مراجعه به واحد فنی نسبت به دریافت تاییدیه اقدام نمایند سپس استعلام از جهاد کشاورزی و دریافت استعلام جهاد و معرفی به واحد درآمد منطقه جهت ثبت در سیستم و صدور فیش سپس برای پرداخت قبوض به بانک مراجعه و مجددا جهت پاسخ نامه اتحادیه به درآمد باز گردند.

Todo: Add Content...

§ با ما

Your browser does not support inline

loading

گواهی پایان کار ساختمان


مدارک لازم:

1- اصل و تصویر مدرک مالکیت. مدرک مالکیت شامل یکی از مدارک ذکر شده می باشد:(سند مالکیت ششدانگ،برگه قرارداد واگذاری زمین شهری،اجاره نامه سازمان اوقاف، مقاوله نامه اداره املاک و مستغلات شهرداری تهران و بنچاق)
2-
اصل و تصویر شناسنامه مالکین
3-
اصل و تصویر نوسازی سال جاری
4-
اصل و تصویر صورت مجلس تفکیکی برای املاکی که دارای سند آپارتمانی می باشند.
5-
اصل و تصویر گواهی انحصار وراثت(در صورت فوت مالک)
6-
نقشه GIS (نقشه2000/1 که محل ملک بر روی آن مشخص باشد)
7-
حضور مالک یا وکیل قانونی الزامی است.
8-
اصل و تصویر وکالت نامه و شناسنامه وکیل- در صورت مراجعه وکیل.
9- 
گزارش مهندس ناظر(شماره و یا تصویر گزارش ارائه شده)
10-
فیشهای برق، آب، گاز، تلفن
 
مدارک لازم:

1-  تاییدیه استاندارد آسانسور برای ساختمانهای دارای آسانسور
2- 
تاییدیه آتش نشانی جهت ساختمان های بیش از 6 طبقه
3- 
فیش عوارض پرداخت شده
4- 
برگه گواهی اتمام بنا
5- 
نامه تسویه حساب کامل جهت املاکی که عوارض آنها تقسیط گردیده

انواع گواهی ساختمان:
 
عدم خلاف - بلا مانع ناحیه - پایان ساختمان -  پایان ساختمان قبل از 1349
تمدید پایان ساختمان -  پایان کار آپارتمانی

 

تاریخ به روز رسانی: 1396/05/12
تعداد بازدید: 443
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به استانداري استان اصفهان ميباشد.
Powered by DorsaPortal